Pomoč uporabnikom
Telefonsko svetovanje

Telefonsko svetovanje (sistem javnega naročanja) izvaja Direktorat za javno naročanje vsak torek, sredo in četrtek med 9.00 in 12.00 uro na tel. številki:
01 478 1688
Pojasnila v okviru svetovanja so podana izključno na podlagi podatkov, ki jih posreduje klicatelj. Ministrstvo za javno upravo ni pristojno za presojanje konkretnih situacij in s tem za presojanje pravilnosti oziroma nepravilnosti ravnanj naročnikov in ponudnikov v postopkih javnega naročanja, zaradi česar lahko podaja splošne neobvezujoče razlage določb javnonaročniške zakonodaje.
Tehnična pomoč za e-JN
Za tehnično pomoč funkcionalnosti portala e-JN lahko kontaktirate Enotni kontaktni center državne uprave (EKC) na 080 2002 ali na elektronski naslov ekc@gov.si. Svetovalci na EKC so vam na voljo od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00 ure.
Help desk
V Partnerskem sporazumu, sklenjenim med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014-2020, se je Republika Slovenija zavezala k izpolnitvi splošne predhodne pogojenosti za uspešno implementacijo javno naročniške zakonodaje na področju izvajanja Evropskih strukturnih in investicijskih skladov tudi na način, da bo zagotovila delovanje t.im. help deska, preko katerega bo naročnikom omogočeno svetovanje oziroma pomoč pri pripravi dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila in izvajanju postopkov oddaje javnega naročila oziroma izvajanju pogodbenih določil.

